Asiakaspalvelu

FAQ

TOIMITUS

KUINKA PITKÄ TOIMITUSAIKA ON?

Toimitukset tehdään Ruotsista, ja arvioitu toimitusaika on 1–3 arkipäivää.

VOINKO SEURATA TILAUKSENI TOIMITUSTA?

Tilauksen toimitusta ei voi nähdä kirjautumalla tilille. Kun tilaus on käsitelty ja kuljetusyhtiö on noutanut lähetyksen, lähetämme sinulle sähköpostitse ja tekstiviestitse (jos olet antanut matkapuhelinnumerosi) lähetysvahvistuksen.

MITÄ TEEN, JOS TUOTTEENI ON VAHINGOITTUNUT SAADESSANI SEN?

Tee reklamaatio täyttämällä korvaushakemus.

MITÄ TAPAHTUU, JOS EN NOUDA LÄHETYSTÄNI?

Lähetyksesi palautetaan meille, ja veloitamme sinulta palautusmaksun. Palautusmaksu kattaa kuljetusyhtiön meiltä palautuksesta veloittamat kulut.

TILAUS

VOINKO TEHDÄ TILAUKSEENI MUUTOKSIA?

Et. Tilausta ei voi muuttaa enää tilausvahvistuksen lähettämisen jälkeen. Syynä on, että käsittelemme tilauksen noudettavaksi välittömästi sen saavuttua meille.

Jos haluat muuttaa tilaustasi, tee uusi tilaus ja palauta ensimmäinen tilaus meille 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta.

Jos haluat muuttaa tilaajan nimeä tai toimitusosoitetta, ota yhteyttä meihin. Jos tietoja voi vielä muuttaa, teemme sen lisämaksusta. Lue lisää kauppaehdoista.

VOINKO PERUA TILAUKSEN?

Tilausta ei voi perua enää tilausvahvistuksen lähettämisen jälkeen. Käsittelemme tilaukset automaattisesti noudettavaksi heti, kun ne ovat saapuneet meille taataksemme parhaan mahdollisen palvelun.

Jos haluat perua tilauksesi, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta, niin palautamme maksun sinulle.

MISTÄ TIEDÄN, MILLOIN LÄHETYKSENI ON SAAPUNUT?

Lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen. Jos se on liian suuri mahtuakseen postiluukusta, saat ilmoituksen, jossa kerrotaan, mistä voit noutaa sen.

PALAUTUKSET

KUINKA PITKÄ PALAUTUSOIKEUS TUOTTEILLA ON?

Voit palauttaa tuotteen veloituksetta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

MITEN PALAUTAN TUOTTEEN?

Pakkaa palautettavat tuotteet vastaavaan pakkaukseen, jossa ne toimitettiin ja liitä mukaan tilauksen mukana toimitettu palautuslomake.

Jos sinulla ei enää ole palautuslomaketta, täytä lomake täällä. Lähetämme sinulle palautusilmoituksen, joka tulee liittää palautettavien tuotteiden mukaan. Jos et käytä toimittamaamme lomaketta, emme pysty seuraamaan tuotettasi palautuksen yhteydessä emmekä maksamaan sinulle rahoja takaisin.

KUINKA NOPEASTI RAHAT MAKSETAAN TAKAISIN PALAUTUKSISTA TAI REKLAMAATIOISTAm?

Maksu tehdään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteesi ja hyväksyneet reklamaation.

MAKSAMINEN

MILLOIN MAKSU VELOITETAAN?

Luottokorttiasi veloitetaan tilauksen tekohetkellä.

VOINKO VAIHTAA TOIMITUS- TAI MAKSUTAPAA?

Tarjoamme tällä hetkellä vain yhden toimitustavan, ja maksutavoista voit valita tilaushetkellä tarjottavista vaihtoehdoista. Maksutapavaihtoehdot vaihtelevat.

MITÄ MAKSUTAPOJA TARJOATTE?

Voit maksaa luotto- tai maksukortilla tai lisämaksusta laskulla.

ONKO MAKSAMINEN TURVALLISTA?

Teemme yhteistyötä tunnettujen maksunvälittäjien kanssa. Voit lukea heidän toimintaperiaatteistaan osoitteista www.paypal.com ja www.klarna.com.

TUOTTEET

ONKO TEILLÄ TUOTEOPASTA?

Voit selata ja tutkia kaikkia tuotteitamme sivustossamme, joka toimii tuoteoppaana.

MISTÄ LÖYDÄN KOKOTAULUKON?

Kokotaulukko on täällä.

LÄHETYS

MISTÄ TIEDÄN, MILLOIN LÄHETYKSENI ON SAAPUNUT?

Lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen. Jos se on liian suuri mahtuakseen postiluukusta, saat ilmoituksen, jossa kerrotaan, mistä voit noutaa sen.

VOINKO VAIHTAA TOIMITUS- TAI MAKSUTAPAA?

Tarjoamme tällä hetkellä vain yhden toimitustavan, ja maksutavoista voit valita tilaushetkellä tarjottavista vaihtoehdoista. Tarjotut maksutavat voivat vaihtua, kun kehitämme palvelua.

VOIKO TOIMITUKSEN TEHDÄ MUUHUN KUIN TILILLÄNI ILMOITTAMAANI OSOITTEESEEN?

Kyllä, vaihda osoite osoitekenttään tilausta tehdessäsi.

REKLAMAATIOT

MITEN PALAUTAN TUOTTEEN?

Pakkaa palautettavat tuotteet vastaavaan pakkaukseen, jossa ne toimitettiin ja liitä mukaan tilauksen mukana toimitettu palautuslomake.

KADOTIN PALAUTUSLOMAKKEEN. MITÄ TEEN?

os sinulla ei enää ole palautuslomaketta, täytä lomake täällä. Lähetämme sinulle palautusilmoituksen, joka tulee liittää palautettavien tuotteiden mukaan. Jos et käytä toimittamaamme lomaketta, emme pysty seuraamaan tuotettasi palautuksen yhteydessä emmekä maksamaan sinulle rahoja takaisin.

Jos haluat tehdä reklamaation, täytä korvaushakemus.

KUINKA NOPEASTI RAHAT MAKSETAAN TAKAISIN PALAUTUKSISTA TAI REKLAMAATIOISTA?

Maksu tehdään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteesi ja hyväksyneet reklamaation.

MITÄ TEEN, JOS TUOTTEENI ON VAHINGOITTUNUT SAADESSANI SEN?

Tee reklamaatio täyttämällä korvaushakemus.

KIRJAUTUMINEN

MITEN KIRJAUDUN SISÄÄN?

Sinun on rekisteröidyttävä Rehband.com-sivuston käyttäjäksi, jotta voit kirjautua sisään. Luo uusi tili valitsemalla Rekisteröidy. Täytä lomakkeen vaaditut kentät ja napsauta Lähetä. Voit kirjautua sivustoon seuraavalla kerralla.

EN SAANUT UUTTA SALASANAA SÄHKÖPOSTITSE. MIKÄ ON VIKANA?

Jos olet unohtanut salasanasi ja haluat, että lähetämme sinulle uuden, sinun on syötettävä kenttään sama sähköpostiosoite, jolle tilisi on luotu.

OLEN UNOHTANUT SALASANANI. MITÄ TEEN?

Pyydä uusi salasana unohtunut salasana -lomakkeella. Turvallisuussyistä lähetämme linkin salasanan vaihtamiseen tiliisi liitettyyn sähköpostiosoitteeseen.

EN MUISTA, MILLÄ SÄHKÖPOSTIOSOITTEELLA OLEN REKISTERÖITYNYT. MITÄ TEEN?

Jos et muista sähköpostiosoitettasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

MITÄ TIETOJA TILINI SISÄLTÄÄ?

Voit tarkistaa tilaushistoriasi, tilitietosi ja muuttaa tiliasetuksiasi ja -tietojasi.