Asiakaspalvelu

Palautukset ja reklamaatiot

Asiakkaanamme sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Palautuksia ja reklamaatioita koskevat ehdot voit lukea kokonaisuudessaan kauppaehdoistamme.
Jos haluat palauttaa tuotteen tai tehdä reklamaation, toimi seuraavasti:

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevalla lomakkeella tai kirjoittamalla osoitteeseen info@rehband.com.

2. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle sähköpostitse valmiiksi maksetun osoitekortin ja palautuslomakkeen. Tulosta ne. Jos sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta, voimme lähettää asiakirjat postitse. Se pitkittää prosessia 2–3 päivää.

3. Palauta tuotteet samassa kunnossa kuin vastaanotit ne. Pakkaa ne ensin alkuperäispakkauksiinsa ja sen jälkeen huolella erilliseen pakettiin. Pane täytetty palautuslomake paketin sisälle ja kiinnitä osoitekortti paketin päälle.

4. Vie paketti postiin. Säilytä seurantanumero siihen saakka, että olemme vastaanottaneet paketin.

5. Kun palautuksesi on käsitelty, saat asiasta ilmoituksen sähköpostitse. Hyvitys miinus postikulut (5 euroa) maksetaan 14 päivän kuluessa palautuslomakkeessa ilmoittamallesi tilille. Jos reklamaatioon on aihetta, Rehband vastaa postikuluista.